Likwidacja sklepu we wrześniu 2023, Obniżka 30% - 50%

To jest prywatna strona Niezależnego
Przedsiębiorcy Forever (Forever Business Owner)
Jadwiga Bartosz, nr FBO 480-000-009-898
Oficjalna strona FLP Forever Living Products



Jak kupować

I. Koszty wysyłki:

  • Koszt wysyłki zamówienia Pocztą Polską, przy przesyłce pobraniowej (opłata przy doręczeniu przesyłki) 17,00 zł.
  • Koszt wysyłki zamówienia Pocztą Polską, przy przedpłacie (przelew, opłata online) do kwoty zamówienia o wartości 299.99 zł wynosi 15,00 zł , od kwoty zamówienia 300.00 zł wynosi GRATIS .
  • Koszt wysyłki zamówienia firmą kurierską (DPD), przy przesyłce pobraniowej (opłata przy doręczeniu przesyłki) wynosi 16,00 zł.
  • Koszt wysyłki zamówienia firmą kurierską (DPD), przy przedpłacie (przelew, opłata online) do kwoty zamówienia o wartości 299.99 zł wynosi 14,00 zł, od kwoty zamówienia 300.00 zł wynosi GRATIS .

II. Zamówienia

  1. W sklepie internetowym eVera.pl można dokonywać zakupów składając zamówienia bezpośrednio przez Internet, telefonicznie lub odwiedzając siedzibę naszej firmy w Gliwicach. Zamówienia poprzez Internet można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku, wyjątkiem jest okres urlopowy.
  2. Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z wybranym produktem. Służy do tego opis umieszczony w karcie produktu. Jeżeli opis zawiera za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt pod adresem info@evera.pl.Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą od jednego producenta: firmy Forever Living Products .
  3. Wybrany produkt należy dodać do koszyka. Dodanie produktu do koszyka nie jest jeszcze jednoznaczne ze złożeniem zamówienia.
  4. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie macie Państwo zamiar kupić, to aby sfinalizować transakcję należy wcisnąć przycisk 'REALIZACJA'.
  5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest zalogowanie się lub prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi (dla kupujących u nas po raz pierwszy).
    • Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji z nami, powinni Państwo założyć swoje "nowe konto". Należy ustalić login (nazwę) swojego nowego konta lub adres mailowy oraz hasło i wprowadzić je do formularza. System zweryfikuje te dane.
      Może się okazać, że podana przez Państwa nazwa konta już istnieje. Zostaniecie wówczas Państwo poproszeni o powtórzenie wprowadzania. Po poprawnej weryfikacji, należy przejść dalej do wprowadzania swoich danych.
    • Jeżeli przeprowadzali Państwo już u nas transakcje, należy się zalogować, podając swoje konto lub ares mailowy i hasło.
  6. Następnie należy złożyć zamówienie. Wyślemy kopię zamówienia na podany w danych osobowych adres e-mailowy. Zamówienie to należy koniecznie potwierdzić. Po potwierdzeniu nastąpi realizacja zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia nie będą realizowane.
  7. Sklep eVera.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  8. Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone, mogą sprawdzić stan swojego zamówienia poprzez wejście w sklepie do opcji "moje konto". Wysłanie potwierdzenia jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków sprzedaży i gotowością do odbioru przesyłki. Jeżeli Państwa zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 7 dni, będziemy zmuszeni je anulować.

III. Dostawa

  1. Wszystkie ceny w sklepie eVera.pl podane są w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Do przesyłki dołączamy fakturę z wyszczególnionym zamówieniem - składając zamówienie jednocześnie wyrażacie Państwo zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  2. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego. Potwierdzone zamówienia realizujemy terminie 3-7 dni. Jeżeli wystąpi chwilowy brak towaru i realizacja może się przedłużyć, zostaniecie Państwo o tym poinformowani (dlatego tak ważne jest podanie numeru telefonu kontaktowego).
  3. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej - zgodnie z życzeniem klienta. Można również odebrać towar osobiście w siedzibie naszej firmy w Gliwicach.
  4. Warunki płatności za towar:
    • Wysyłka za pobraniem. Za towar płacą Państwo przy odbiorze przesyłki.
    • Pzedpłata. Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia przelewem na nasze konto :
      BRE Bank S.A. WBE mBank 05 1140 2004 0000 3102 3076 7492,
      lub przekazem pocztowym na adres :
      "eVera" Jadwiga Bartosz, ul. Chemiczna 3 B, 44-121 Gliwice.
      Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po otrzymaniu zapłaty.
    • Płatność poprzez PayU.pl. Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia za pomocą serwisu PayU.pl, do którego zastaną Państwo skierowani poprzez specjalny link. Z tej formy płatności mogą skorzystać osoby, posiadające aktywne konto w serwisie PayU.pl. Płatności dokonuje się za pomocą specjalnego formularza. Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po otrzymaniu zapłaty.
    • Płatność poprzez mTransfer (przelew z mBanku). Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia, za pomocą usługi mTransfer, gdzie zostaną Państwo skierowani poprzez specjalny link. Z tej formy płatności mogą skorzystać osoby, posiadające aktywne konto bankowe w mBanku. Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po jego opłaceniu.
    • Ryczałtowe opłaty za dostawę kształtują się następująco:

      Wartość zamówienia od 0,00 zł do 299,99 zł
      Sposób dostawy Przedpłata (przelew lub płatność online) Pobranie Czas dostarczenia
      Firma kurierska
      (DPD)
      14,00 zł 16,00 zł 1-2 dni robocze
      Poczta Polska
      (przesyłka priorytetowa)
      15,00 zł 17,00 zł 2-3 dni robocze

      Wartość zamówienia od 300,00 zł
      Sposób dostawy Przedpłata (przelew lub płatność online) Pobranie Czas dostarczenia
      Firma kurierska
      (DPD)
      14,00 zł GRATIS 16,00 zł 1-2 dni robocze
      Poczta Polska
      (przesyłka priorytetowa)
      15,00 zł GRATIS 17,00 zł 2-3 dni robocze

    • Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez e-mail, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.

IV. Reklamacje

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Państwa w idealnym stanie. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu.
  2. Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Wraz z towarem prosimy odesłać paragon, podkreślając na niej opcję zwrot. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w wysokości wartości zamówienia. Pieniądze wysyłamy przelewem (na podane konto) lub przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres.
    Poszę pamiętać, że koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.
  3. Jeżeli stwierdzicie Państwo inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go z powrotem do nas zwykłą przesyłką pocztową, koniecznie dołączając paragon z podkreśloną opcją reklamacja i opisem wady. Koszty przesyłki poniesione przez Państwa zwrócimy za pomocą przekazu pocztowego po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, zwrócimy gotówkę.
  4. Kupując którykolwiek z produktów FLP, otrzymują Państwo gwarancję 100% satysfakcji, co oznacza pełny zwrot pieniędzy w razie jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja ta obowiązuje w okresie 15 dni od zakupu produktów kosmetycznych z serii Sonya Colour Collection oraz 30 dni od daty zakupu na pozostałe produkty. W czasie trwania gwarancji niezadowolony z zakupu klient ma prawo: wymienić produkt na taki sam, bądź zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy. W każdym z tych przypadków klient zobowiązany jest odesłać produkt z powrotem do nas zwykłą przesyłką pocztową, koniecznie dołączając fakturę z podkreśloną opcją reklamacja i opisem przyczyny zwrotu. Koszty przesyłki poniesione przez Państwa zwrócimy za pomocą przekazu pocztowego po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy lub zwrócimy gotówkę.

V. Polityka prywatności

  1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" informujemy, że dane osobowe klientów są wprowadzane do bazy danych sklepu eVera.pl.
  2. Administratorem danych osobowych jest firma: "eVera" Jadwiga Bartosz, ul. Chemiczna 3 B, 44-121 Gliwice, REGON: 277910760, NIP: 648-188-77-40. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim. Każda osoba ma prawo wglądu do swoich danych i do ich poprawiania.
    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami:
    "eVera" Jadwiga Bartosz
    ul. Chemiczna 3 B
    44-121 Gliwice
    telefon 048 32 334 70 51
    tel.kom.+48 605 370 438
    info@evera.pl