Jeśli jesteś zdrowy, dbaj o siebie
Jeśli coś Ci dolega, zajmij się tym...
Infolinia:
48 801 011 396

Gwarancja

Sklep eVera.pl sprzedaje produkty jednej z największych firm aloesowych na świecie - Forever Living Products.

Gwarantujemy, iż wszystkie towary dostarczone do Klienta będą produktami oryginalnymi i najwyższej jakości. Każdy z produktów posiada wymagane atesty i certyfikaty, jest oryginalnie zapakowany i zaplombowany, z datą produkcji i datą ważności widoczną na opakowaniu - ważność produktów wynosi 4 lata od daty produkcji.

Sklep eVera.pl GWARANTUJE:
  • Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Wraz z towarem prosimy odesłać kopię paragonu zakupu oraz podać numer konta bankowego.
    Sklep eVera.pl, po otrzymaniu towaru zgodnego z paragonem, gwarantuje zwrot wartości produktu i kosztów dostawy. Pieniądze wysyłamy przelewem na podane konto bankowe. W przypadku zwrotu części zamówienia, zwrot kosztów dostawy przysługiwał będzie w proporcjonalnej części do wartości całego zamówienia.
    Nie zwracamy kosztów odesłania produktu do sklepu. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym. Paczkę odpowiednio zabezpieczoną należy odesłać na adres: eVera Jadwiga Bartosz, ul. Chemiczna 3b, 44-121 Gliwice.
  • Jeżeli stwierdzicie Państwo inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go z powrotem na adres sklepu eVera.pl zwykłą przesyłką pocztową, dołączając paragon zakupu, podając konto bankowe oraz opis wady. Po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji, zwrócimy koszty przesyłki, wymienimy produkt na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, zwrócimy pieniądze za produkt.
  • Kupując którykolwiek z produktów FLP, otrzymują Państwo gwarancję 100% satysfakcji, co oznacza pełny zwrot pieniędzy w razie jakichkolwiek zastrzeżeń w czasie używania produktu. Gwarancja ta obowiązuje w okresie 15 dni od zakupu produktów kosmetycznych z serii Sonya Colour Collection oraz 30 dni od daty zakupu na pozostałe produkty. W czasie trwania gwarancji niezadowolony z zakupu klient ma prawo wymienić produkt na taki sam, bądź otrzymać zwrot pieniędzy. W każdym z tych przypadków klient zobowiązany jest odesłać produkt z powrotem do nas zwykłą przesyłką pocztową, koniecznie dołączając fakturę/paragon z podkreśloną opcją reklamacja i opisem przyczyny zwrotu. Koszty przesyłki poniesione przez Państwa zwrócimy przelewem (jeżeli zostanie podane konto bankowe) lub przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres, po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy lub zwrócimy pieniądze.